preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2023./2024.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 540060
Ovaj mjesec: 3691
Ovaj tjedan: 848
Danas: 23
Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

vijesti...vijesti...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učiteljica Mamić u Rimu pohađala tečaj o primjeni tradicionalnih umjetnosti i digitalnih alata za umjetnost u nastavi
Autor: Tijana Mamić, 3. 3. 2024.

Učiteljica OŠ Sveti Petar Orehovec, Tijana Mamić, pohađala je tečaj Traditional Arts and ICT Art Tools for Teaching your Subjects and Promoting Life Skills. Tečaj se održavao od 19. do 24. veljače u Rimu. Tečaju su prisustvovali učitelji iz Francuske, Rumunjske i Bugarske pod vodstvom  Marianne Panayiotoudis, asistentice profesora vizualnih umjetnosti na Akademiji likovnih umjetnosti u Rimu.


 

Cilj tečaja je bio upoznati polaznike s digitalnim alatima te kako integrirati korištenje tradicionalnih likovnih tehnika i digitalnih alata u svoj nastavni proces. Tečaj je započeo međusobnim upoznavanjem polaznika uz pomoć ledolomaca, polaznici su u paru osmislili te proveli međusobne intervjue o svojim partnerima te nakon toga ostale polaznike izvijestili o otkrivenim podatcima. Voditeljica je  predstavila neke od digitalnih alata (Milanote, Padlet, QR generator i Goosechase) te su predstavnici praktičnim zadatcima istraživali mogućnosti alata te njihovu primjenu u nastavnom procesu. Dan je završio „škrabanjem" uz glazbu (doodling) koji se koristi u terapijske svrhe opuštanja. 

Neke aktivnosti održane su izvan učionice  te su polaznici istražili performans te kako ga uklopiti u odgojno obrazovni proces kojim djeca mogu istraživati i prikazati teme poput zlostavljanja na internetu. Polaznici su posjetili i Muzej za djecu i prisustvovali laboratoriju za istraživanje teorije boja. Muzej za djecu u potpunosti je prilagođen djeci te ga u prijepodnevnim satima posjećuju škole kako bi sudjelovali u laboratorijima, a popodne ga posjećuju obitelji s djecom. Muzej ima zanimljiv koncept gdje učenici mogu igrajući se usvojiti neke od životnih vještina (prematanje pelena, kako zaraditi novac, kako pametno trošiti novac, stvaranje energije). Niz izvanučioničkih  aktivnosti polaznici su nastavili posjetom Apple trgovini koja je najveća u Europi. Radionicu korištenja iPada i aplikacije Procreate održao je voditelj trgovine zadužen za obuku i pomoć u korištenju Apple uređaja. Aplikacija Procreate korisnicima omogućava crtanje i slikanje svim likovnih tehnikama uz pomoć digitalnih alata. Svaki od polaznika dobio je na korištenje svoj iPad te je zadatak bio nacrtati ili naslikati svoj autoportret služeći se vlastitom fotografijom. Ostatak dana polaznici su istraživali Rim uz pomoć zadataka u aplikaciji Goosechase koju su za njih pripremile voditeljice tečaja.

Preostale dane polaznici su upoznavali osnove fotografiranja, razliku fotografija napravljenih uz pomoć mobilnih telefona i fotoaparata te su radili vježbe fotografiranja s različitom pozicijom svjetla te kompozicijskim načelima u fotografiji. Voditeljica je predstavila društvene mreže te njihove negativne i pozitivne strane te njihovu moguću primjenu u nastavi i kreativnim zadatcima. Tradicionalnu umjetnost izražavanja slikarskim tehnikama polaznici su iskoristili za vježbe terapije izražavanja emocija, prihvaćanja različitosti i novih učenika, prihvaćanju svojih pozitivnih i negativnih osobina te  postizanju osobnih ciljeva.

Cijeli tečaj povezan s umjetnošću zaokružen je svakodnevnim obilascima Rima, gradu koji je muzej na otvorenom. Tečaj je omogućio upoznavanje digitalnih alata i tradicionalnih umjetnosti te njihovu primjenu u poučavanju ne samo umjetnosti već i svih nastavnih predmeta te su stečena znanja korisna svim polaznicima tečaja.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju